Limagrain repky

Štvrtok 06.júna 2024, meniny má Norbert, zajtra Róbert

To je jedno z hlavných posolstiev prednášky globálneho marketingového manažéra pre oblasť produkcie mlieka Kevina Dardisa, ktoré predniesol počas nitrianskej zastávky ELT firmy Alltech.

Pán Dardis upozornil, že farmári by mali využiť možnosti, ktoré im ponúkajú nové komunikačné technológie. Pre úspech v biznise už nestačia lej internetové stránky jednotlivých fariem, treba sa „zavesiť“ na facebook a twiter. Istý írsky farmár vďaka propagácii na facebooku etabloval vlastnú obchodnú značku Happy Farmer(Šťastný farmár), čo mu umožnilo predávať svoje produkty za 3-krát vyššiu cenu ako je to bežné. Samozrejme, internet je možné využiť aj na vzdelávanie budúcich farmárov, ale aj na pravdivé informovanie zákazníkov. Podrobnejšie informácie o ELT firmy Alltech nájdete v aprílovom vydaní Slovenského CHOVu na strane 7.
Marián Dukes, Slovenský CHOV

Časopis Slovenský chov si môžete objednať na slovensky-chov

Predplatné Agromagazínu

AGROMAGAZÍN je mesačník o ekonomike a financiách v agrosektore.

Predplaťte si časopis samostatne, alebo iný z našich časopisov a získajte ho ZADARMO.

Viac o predplatnom Agromagazínu

Ponuka našej vydavateľskej skupiny

agromagazin

pole

mechanizacia

chov