To je jedno z hlavných posolstiev prednášky globálneho marketingového manažéra pre oblasť produkcie mlieka Kevina Dardisa, ktoré predniesol počas nitrianskej zastávky ELT firmy Alltech.
Pán Dardis upozornil, že farmári by mali využiť možnosti, ktoré im ponúkajú nové komunikačné technológie. Pre úspech v biznise už nestačia lej internetové stránky jednotlivých fariem, treba sa „zavesiť“ na facebook a twiter. Istý írsky farmár vďaka propagácii na facebooku etabloval vlastnú obchodnú značku Happy Farmer(Šťastný farmár), čo mu umožnilo predávať svoje produkty za 3-krát vyššiu cenu ako je to bežné. Samozrejme, internet je možné využiť aj na vzdelávanie budúcich farmárov, ale aj na pravdivé informovanie zákazníkov. Podrobnejšie informácie o ELT firmy Alltech nájdete v aprílovom vydaní Slovenského CHOVu na strane 7.
Marián Dukes, Slovenský CHOV